banner

Klachten

Wij doen er alles aan om je de beste Hypno zorg te bieden.

Mocht het een keer voorkomen dat je vindt dat je onjuist of onzorgvuldig geïnformeerd of behandeld bent, vraag dan om een verhelderend gesprek.
Je hebt daar dan alle tijd en ruimte om je verhaal te doen.
En wij kunnen daar dan op reageren en je dan eventueel uitleggen waarom we iets op een bepaalde
wijze deden.
We kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Komen we er samen niet uit, dan kun je contact opnemen met het CAT/GAT waar wij geregistreerd zijn.
Wij vallen als CAT-therapeuten onder Wkkgz-klachtrecht en tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT).
GAT is een rijks erkende en volledig onafhankelijke Wkkgz geschillencommissie.
Wij werken als CAT-therapeut volgens de richtlijnen van de GAT-beroepscode.
Voor meer informatie over de klachtenregeling zie: GATgeschillen.nl en GATgeschillen.nl/beroepscode.

Meestal is het voor alle partijen beter om samen een oplossing te vinden voordat we een klachtentraject ingaan.
Wij zullen ons hiervoor dan ook inspannen.

Martin Craanen.
Alida Goosen.